Cемінар-практикум для практичних психологів і соціальних педагогів в Орлівській ЗОШ

  • Друк

15 березня 2016 року на базі Орлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулося засідання cемінару-практикуму для практичних психологів і соціальних педагогів з теми: «Збереження здоров’я дітей, формування сприятливого психологічного клімату, розвиток позитивного досвіду, здібностей школяра».

Метою засідання було: підтримати діяльність існуючих шкільних психологічних служб, обговорити форми і методи надання психологічної допомоги вихованцям дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів.

Теоретичну частину відкрила Трофимчук А.С., методист КНМУ «Березнівський районний методичний кабінет», яка доповіла про соціально-психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в умовах освіти сталого розвитку. Дане питання продовжили практичні психологи Березнівського НВК «ЕГЛ – І-ІІ ступенів», Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новачок Л.В. і Швець О.А.

VIT 2457

Про формування сприятливого психологічного клімату шляхом розвитку творчих здібностей учнів у системі виховання Орлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів розповіла і показала практичний психолог цього закладу Коваль О.О.
Омельковець Л.В., практичний психолог Березнівського ДНЗ №1 «Ромашка», ознайомила присутніх зі створенням позитивного соціально-психологічного клімату для формування життєвих компетентностей конкурентоспроможного випускника дошкільного закладу.

VIT 2469

Про розвиток позитивного досвіду, здібностей школяра в умовах загальноосвітнього навчального закладу розповіла Мороз Н.В., практичний психолог Друхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Питання «Діагностування і підтримка юних обдарувань позашкільного навчального закладу» розкрила практичний психолог Районного будинку дитячої та юнацької творчості Діжурко А.А.

VIT 2493

VIT 2511

У практичній частині психолог Орлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Коваль О.О. ознайомила із АРТ-терапією як технологією збереження психічного здоров’я дітей і провела заняття з елементами тренінгу «Розвиток професійної компетентності творчого педагога в умовах освіти для сталого розвитку».

На завершення відбулася дискусійна зала, на якій учасники виробили методичні рекомендації за темою засідання.

VIT 2447