На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 27.09.2024 № 1388 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (8 клас)», від 30.09.2024 № 1396 «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (1 клас)», від 30.09.2024 № 1397 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (2 клас)», від 30.09.2024 № 1398 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (3 клас)», з метою забезпечення здобувачів загальної середньої освіти і педагогічних працівників новим поколінням підручників, протягом березня-квітня 2025 року, проходив І етап конкурсного відбору підручників (на рівні закладів освіти) для учнів та педагогічних працівників 1, 2, 3 та 8 класів.
До І етапу конкурсу долучилися заклади загальної середньої освіти Березнівської міської ради. Безпосередній вибір підручників за електронними версіями їх оригінал-макетів у комплекті з проєктами обкладинок з кожної назви підручника здійснювали вчителі закладів загальної середньої освіти Березнівської міської ради, шляхом формування рейтингу з кожної окремої назви підручника.
Так, за результатами І етапу конкурсного відбору підручників, відділом освіти, молоді та спорту Березнівської міської ради сформовано узагальнені форму вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 1, 2, 3 та 8 класів закладів загальної середньої освіти Березнівської міської ради у 2024-2025 роках, що доступні для перегляду за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/12ptG6gtLCPDDaMFZnaCAmPnRy9rnOl-9?usp=sharing
На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 27.09.2024 № 1388 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (8 клас)», від 30.09.2024 № 1396 «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (1 клас)», від 30.09.2024 № 1397 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (2 клас)», від 30.09.2024 № 1398 (зі змінами) «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (3 клас)», листа Міністерства освіти і науки України від 27.02.2025 № 1/3718-25«Про забезпечення проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (1, 2, 3 та 8 класи)», з метою забезпечення здобувачів загальної середньої освіти і педагогічних працівників новим поколінням підручників,державна установа «Український інститут розвитку освіти» (далі – УІРО) у лютому-квітні 2025 року організовує конкурсний відбір підручників для 1, 2, 3 та 8 класів.
Безпосередній вибір підручників за електронними версіями їх оригінал-макетів у комплекті з проєктами обкладинок з кожної назви підручника здійснюють учителі закладів освіти, які викладають навчальний предмет/інтегрований курс, з якого оголошено Конкурс. Учителі закладів освіти здійснюють вибір підручників, формуючи рейтинг з однієї назви підручника. Вибрані підручники схвалюються на засіданні педагогічної ради закладу освіти, протокол якого підписують члени педагогічного колективу, які здійснили безпосередній вибір підручників. Протокол педагогічної ради оприлюднюється на сайті закладу освіти наступного дня після оголошення висновків Конкурсної комісії щодо підсумування узагальнених результатів вибору підручників.
З метою всебічного ознайомлення педагогічної громадськості з новоствореними підручниками УІРО організовує такі заходи:
Задля покращення змістового наповнення підручників поданих на конкурс педагогічним працівникам пропонується надати свої пропозиції та зауваження щодо них на вебплатформі дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».
Відповідно до інструктивно-методичних матеріалів, вміщених у листі Міністерства освіти і науки України від 27.02.2025 № 1/3718-25«Про забезпечення проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2024-2025 роках (1, 2, 3 та 8 класи)», закладам загальної середньої освіти всіх форм власності необхідно заповнити спеціальну форму вибору підручників:
- з 17 березня по 22 березня 2025 для 1-2 класу;
- з 7 квітня по 12 квітня 2025 року для 3 класу;
- з 27 березня по 02 квітня 2025 року для 8 класу.
Заповнення спеціальних форм відбуватиметься з використанням модуля прозорого вибору підручників на базі інформаційно-телекомунікаційної системи «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» (далі – АІКОМ) або будь-якого іншого програмного забезпечення, яке має договір про приєднання до центральної бази даних програмно-апаратного комплексу АІКОМ та відповідає вимогам нормативних документів і може використовуватися для взаємодії з АІКОМ.
Детально ознайомитися з інструктивно-методичними матеріалами для здійснення вибору підручників (1, 2, 3 та 8 клас) можна перейшовши за покликанням:https://drive.google.com/file/d/174KRsRhbxYzbMkNUwP2fQ36niu8A89lq/view?usp=sharing
26 лютого у спортивному комплексі КЗ «Березнівськиій ліцей-інтернат спортивного профілю» відбулися зональні ігри з волейболу у рамках ІІІ (зонального обласного) етапу фізкультурно-оздоровчих заходів та змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги».
Змагались шість команд від двох територіальних громад. Березнівську міську територіальну громаду представляли команди Економіко-гуманітарного ліцею ( дівчата 5-9 клас) та Зірненського ліцею ( юнаки 5-9 клас та 9-11 клас). Протистояли їм команди Опорного закладу Соснівський ліцей Соснівської селищної ради.
Не дивлячись на доволі непогану підготовку суперників, наші команди вибороли впевнену перемогу та у березні цього року захищатимуть честь нашої громади на фінальних іграх Рівненського району!
Вже другий тиждень спостерігається інтенсивний ріст захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції у закладах загальної середньої освіти міської ради. Станом на 10 лютого 2025 року середній показник захворюваності на грип та ГРВІ серед учнів склав 20,9 %, що на 7,9 % більше ніж минулого тижня. У зв’язку з цим, шістнадцять закладів загальної середньої освіти міської ради перейшли на дистанційну форму роботи. Так, до кінця цього тижня навчатимуться за допомогою дистанційних технологій учні Березнівської початкової школи, Березнівського ліцею №1 імені Миколи Буховича, Березнівського ліцею №2, Городищенського ліцею, Грушівської та Білківської гімназій, Вітковицького ліцею, Поліського ліцею, опорного закладу Балашівський ліцей, Бистрицького ліцею, Зірненського ліцею, Березнівського ліцею №3, опорного закладу Прислуцький ліцей. До середи 12 лютого включно триватиме карантин у Березнівському економіко-гуманітарному ліцеї, Моквинському та Тишицькому ліцеях.
Рішення про перехід на дистанційну форму роботи заклади освіти прийняли на засіданнях педагогічних рад.Карантин може бути продовженим, якщо ситуація з захворюваністю не покращиться.
Звертаємо увагу освітян, учнів та їх батьків (законних представників), що зараження грипом та гострими респіраторними вірусними інфекціями можна уникнути, дотримуючись простих рекомендацій:
Будьте уважні до себе та своїх близьких, дотримуйтеся простих профілактичних заходів, не займайтеся самолікуванням. За перших ознак грипу чи ГРВІ звертайтеся до сімейного лікаря.
З 1 січня 2025 року вводиться в дію новий Закон України «Про дошкільну освіту» №3788-IX, прийнятий Верховною Радою України 6 червня 2024 року.
Закон містить багато різних новацій, ключовими з яких є такі:
1) найпершою засадою державної політики і найпершим принципом освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти Закон визначає «дитиноцентризм та особистісно орієнтований підхід до розвитку дитини відповідно до її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів, здібностей, обдарувань та свободи вибору» (стаття 5). Це означає, що як органи державної влади і органи місцевого самоврядування, так і суб’єкти освітньої діяльності та їхні засновники під час провадження такої діяльності або під час управлінських рішень мають думати про якнайкращі інтереси кожної дитини.
Другою групою суб’єктів, про забезпечення якнайкращих інтересів яких мають думати відповідні органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти освітньої діяльності, їх керівники та засновники, - це педагогічні працівники, від безпосередньої діяльності яких залежить чи будуть діти щасливі, доглянуті, розвинуті, виховані та навчені;
2) забезпечення безпеки і зміцнення здоров’я кожної дитини, що забезпечується шляхом:
- чіткого визначення термінів «безпечне освітнє середовище» і «здорове освітнє середовище», а також покладення обов’язків щодо створення, контролю за створенням, забезпечення функціонування такого середовища на засновників, керівників і педагогічних працівників відповідних суб’єктів освітньої діяльності;
- гарантування кожному вихованцю у закладі дошкільної освіти безпеки, психолого-педагогічного супроводу, а також у разі потреби надання домедичної допомоги;
- встановлення обов’язку для закладів дошкільної освіти систематично здійснювати заходи з охорони здоров’я вихованців;
- встановлення обов’язку педагогічних працівників систематично (не менше одного разу на п’ять років) підвищувати кваліфікацію з надання психологічної допомоги та підтримки дітей, домедичної допомоги, забезпечення безпеки дітей;
- врегулювання питань забезпечення дітей якісним харчуванням з урахуванням вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів;
- встановлення прямої заборони роботи в дитячих садках певним категоріям громадян, перелік яких визначено у частині 3 статті 25 Закону;
3) запровадження системи заходів, спрямованих на забезпечення конституційної гарантії щодо доступності дошкільної освіти, зокрема:
- гарантування кожній дитині здобуття дошкільної освіти в максимально наближеному до її місця проживання комунальному закладі дошкільної освіти або іншому закладі дошкільної освіти за принципом «гроші ходять за дитиною»;
- встановлення чітких правил щодо черговості та основним правил зарахування до комунальних закладів дошкільної освіти;
- встановлення обов’язковості здобуття дошкільної освіти дітьми старшого дошкільного віку відповідно до державного стандарту;
- встановлення правових підстав для підвезення педагогічних працівників до місця здобуття дошкільної освіти дітьми;
- запровадження різних форм здобуття дошкільної освіти (стаття 12);
- урізноманітнення та узаконення різних суб’єктів освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти (державні, комунальні, приватні заклади дошкільної освіти, фізичні особи – підприємці, дошкільні підрозділи у складі різних юридичних осіб публічного і приватного права) (стаття 29);
- урізноманітнення типів організації освітньої діяльності (ясла; дитячий садок; спеціальний дитячий садок; мобільний дитячий садок; сімейний (родинний) садок; міні-садок; центр педагогічного партнерства; центр розвитку дитини), а також уможливлення поєднання цих типів в одному закладі дошкільної освіти (стаття 35);
- унормування питань щодо створення та забезпечення функціонування інклюзивного чи спеціального освітнього середовища;
4) запровадження системи заходів, спрямованих на забезпечення конституційної гарантії щодо безоплатності дошкільної освіти, зокрема:
- встановлення на рівні Закону чіткої гарантії для кожної дитини незалежно від підстав її перебування в Україні щодо безоплатного здобуття дошкільної освіти у державних та комунальних закладах освіти (частина 2 статті 8 Закону);
- вперше на рівні Закону визначено «обсяг» безоплатної дошкільної освіти у державному, комунальному закладі дошкільної освіти - до 11 годин на день (частина 3 статті 10 Закону);
5) спрямування освітнього процесу на формування у вихованців суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, милосердя, толерантності, поваги до честі та гідності людини і результатів її праці, здорового способу життя та екологічної поведінки, цінностей постійного пізнання і розвитку (частина 4 статті 15);
6) чітке визначення на рівні Закону скороченої тривалості робочого часу педагогічних працівників, зменшення педагогічного навантаження вихователів і чітке розмежування термінів «робочий час» і «педагогічне навантаження» (стаття 26);
7) встановлення для всіх педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щорічної основної відпустки тривалістю 56 календарних днів (ч. 3 ст. 27 Закону);
8) встановлення прямої вимоги на рівні Закону щодо доплати вихователям і помічникам вихователів за перевищення встановлених Законом норм наповнюваності груп (абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону);
9) надання права засновникам державних і комунальних закладів дошкільної освіти встановлювати посадові оклади, доплати, надбавки та грошові винагороди у розмірі, що перевищує розмір, визначений Кабінетом Міністрів України, а також мають право встановлювати для працівників додаткові винагороди та допомоги (абз. 3 ч. 2 ст. 28 Закону);
10) унормування надання державними і комунальними закладами дошкільної освіти платних освітніх та інших послуг, а також визначення на рівні Закону, що 70 відсотків отриманих від такої діяльності коштів спрямовуються «на оплату праці, заохочення, зокрема преміювання, працівників відповідно до колективного договору та внутрішніх актів закладу дошкільної освіти» (ч. 5 ст. 50 Закону).
У січні 2025 року освітяни нашої громади зібрали під час благодійних ярмарок, концертів, акцій та перерахували на потреби наших захисників 1 315 118 грн. Також невтомники руками педагогів та учнів виготовлено 1220 м2 маскувальних сіток та 510 окопних свічок. Підготовлено та передано захисникам 330 кг різноманітних продуктів тривалого зберігання та 260 пар теплих шкарпеток в рамках акції «Зігрій захисника».
Разом наближаємо ПЕРЕМОГУ!!!